Du är inbjuden till Bibelskolans Återträff den 26 november i samband med Jesus Helar och Upprättar konferensen 24-26 november. Var gärna med hela helgen!

I samband med JHU konferensen arrengeras också en Själavårdsutbildning om själens helande, trons bön och flödesbön. Utbildningen pågår mellan 22 -26 november.

Undervisningen sätts i praktik under konferensen ”Jesus Helar och Upprättar”. Det är en bra möjlighet för den som vill uppliva och förkovra sig i det som man fick lära sig på bibelskolan

Mötestiderna för JHU konferensen:

Fredag 19.00 kvällsmöte med Linda Bergling

Lördag 10.00 förboka samtal/flödesbön, 16.00 eftermiddagsmöte med Gunnar Bergling & 18.00 kvällsmöte med Linda Bergling

Söndag 10.30 gudstjänst med Gunnar Bergling & 15.00 eftermiddagsmöte med Linda Bergling

Återträff för bibelskolans elever Söndag 26 november kl 13.00-15.00 med stipendium utdelning

Det vore härligt att samla så många elever som möjligt. Det blir ett härligt återseende med gamla och nya elever.

Program på återträffen:

Det bjuds på gott fika med kaffe/the och god bakelse.

Vittnesbörd. Vi vill höra vad du gör idag!

Ett stidendium delas ut till dem som har väl förvaltat och förverkligat den bibliska helandetjänsten efter avslutat utbildning på bibelskolan. En kommitté väljer ut 2-3 personer. Det är många som skulle kunna bli nominerade och värda att få ett pris. Det blir en svår men glädjefull uppgift för kommittén att välja ut några. Anmäl dig till återträffen: [email protected] Berätta gärna vad du gör idag. Är du aktiv inom helandetjänsten idag?

Hälsning från rektor Linda Bergling:

Kära elev,

Det känns nästan overkligt att det har gått 30 år sedan bibelskolan grundades.

Tiden har rusat iväg, men det första året är så levande att jag minns allt i detalj. Kallelsen och ledningen från Gud var tydlig och klar: ”Bered en plats för mig så jag får bota och

upprätta människor, och rusta mitt folk i helandetjänst”. Du är en av dem som var kallade av Herren genom alla dessa år – och du svarade ”JA”! Jag gläder mig över att du

antog utmaningen och valde att först söka Guds rike och hans rättfärdighet. Det skulle vara en stor glädje att få träffas igen och höra vad Gud har gjort genom era liv. Vad gör ni idag?

Hur har ni förvaltat helandetjänsten? Det vore underbart att få höra vittnesbörd från er alla som gått i skolan och nu bor i olika delar i Norden, Finland, Norge, Island, Sverige.

Jag kommer att berätta spännande nyheter om kommande ledar-, pastor- oc församlingsplanteringsutbildning som kommer att arrangeras i Arken. Utbildningen kommer också att finnas tillgänglig på online via nätet.

Lyssna gärna min hälsning på min facebook sida…… och dela hälsningen vidare.

Hoppas vi ses på återträffen!