Bibeldagar 3-6 juni 2017

Bibeldagar – Kärleken till Ordet 3-6 juni 2017

Du som längtar efter att få undervisning i Ordet har nu möjlighet att under en långhelg dyka in på några huvudämnen från bibelskolan ”Jesus Helar och Upprättar”. Under dessa dagar får du möta några av våra lärare på bibelskolan. Du får undervisning i ämnen såsom: kärleksrelationen med Jesus som är det Levande Ordet och den inre bönen, rättfärdighet, vad säger Ordet om själens och kroppens helande, praktisk tro och lovsång.

Vi lägger också stor vikt vid ditt personliga gudsmöte och har utöver bibelundervisningen lovsångs- och flödeskvällar. Där får du även möjlighet till förbön genom flödesbön. Dessutom bjuds du på god gemenskap med övriga kursdeltagare i en familjär miljö.

Kom och låt dig förvandlas av Guds Ord och Guds kraft!

Längst ner på sidan finner du vittnesbörd från deltagarna i Februari – läs och bli inspirerad!

Praktisk information

Kostnad: 1950:- inklusive mat & boende (utan boende 1700:-). Anmälningsavgiften 300 kr som betalas i samband med anmälan ingår i totalsumman.

Tider: Vi startar på lördag den 3 juni kl 12. 00 med inskrivning och lunch. Avslutning på tisdag den 6 juni med en frukostbrunch i nationaldagens tecken, hemresa kl 11.30.
Arbetsteam: För att hålla nere kostnaderna delar vi in deltagarna i arbetsteam som hjälps åt i köket med enklare uppgifter.

Boende: Vi ordnar övernattning med enkel standard.

Anmälan

Anmäl dig direkt genom att boka och betala idag så är du säker på din plats på Bibeldagarna
Det gör du genom att klicka på den här länken, Boka min plats nu >>

Annars

Anmäl dig före den 23 maj 2017 genom att skicka följande uppgifter till [email protected]:

• Namn
  • Adress
  • Telefon
  • E-post
    Kön (Man/kvinna)
  • Födelseår
    Församlingstillhörighet
  • Om du vill boka övernattning för perioden lör3 juni till tis 6 juni, kostnad 1950 kr (utan övernattning 1700 kr)
  • Eventuell specialkost/allergi, tilläggsavgift 150 kr (vid mycket allvarlig matallergi kontakta först Arkens reception på 08-588 840 00 eller [email protected])
  • Annan viktig information om dig (kan gälla t. Ex mat eller övernattning).

Du behöver ha fyllt 16 år (ingen åldersgräns uppåt).
Din plats är bokad när du har betalat in anmälningsavgiften på 300:-. Anmälningsavgiften återbetalas ej vid återbud.

”Bibeldagar har överträffat alla mina förväntningar.”

”Fantastiskt!”

”Jesus påminde mig om Hans kärlek, rättfärdiggörelse, hur Han vill att jag blir en trons hörare och görare. Jag fick gråta ut min smärta och möta Honom på ett härligt personligt sätt. Nu är jag tillbaks på rätt spår igen: iver att tjäna Gud, vet att jag är förlåten och godkänd – duger för Jesus.”

”Undervisningen fördjupade Ordet, gav ny insikt och nytt innehåll i kända texter.”

”Jag känner att Gud har väckt upp en djupare längtan att betjäna andra och att vara en led i det som Gud gör i andras liv.”

”Jesus fyllde mig med glädje, frihet, frimodighet, vila och ny kraft.”