Vad sägs om dagar fylld av Guds helande närvaro? Om fantastiska möten med smord lovsång, förkunnelse och förbön? Allt det här och mycke mer kommer att äga rum under den kommande helgen!

Dessutom har du möjlighet att möta bibelskolans elever ”in action”! Ivriga och redo att betjäna just dig! Det är nämligen dags för vårens Jesus Helar och Upprättar -konferensen på församlingen Arken den 22-24 mars.

Som namnet antyder, har konferensen en stark koppling till vår bibelskola. Under den här helgen får elever se ”bakom kulisserna” och lära sig hur man praktiskt förverkligar en helandekonferens. Alla blir indelade i olika team som tillsammans med församlingsmedlemmar betjänar konferensegäster inom sina områden. Det är ett ypperligt tillfälle att upptäcka sina gåvor, prova på något man kanske aldrig gjort förut och se hur Gud kan använda var och en av oss när vi överlåter oss till honom.

Vår önskan är att du kommer och låter Jesus möta dig under dessa dagar! Den här konferensen är som ett dukat bord förberett med goda, mättande rätter just för dig! Du kommer att få möta våra elever bland annat i cafét, barnkonferensen, vid bibelskolans monter, som mötesvärdar, bakom TV-kameror och i många andra sammanhang. Träningslinjens elever är laddade och förväntansfulla, de har tränat och föreberett sig under hela läsåret för att tillsammans med Helandecentrets förebedjare betjäna dig och förmedla det som Gud har på sitt hjärta just för dig.

Vi ses på konferensen!

Mötestider finner du här >>

Om du har frågor eller vill ha mer information om Jesus Helar och Upprättar  -konferensen, ring vår växel 08-588 840 00 eller mejla [email protected]