Sommarbibelskola via nätet: ”ÄLSKAD – KALLAD – UTVALD”

Det handlar om din identitet – vem du är i Guds ögon – Guds Ords sanning om dig. Ta del av smord undervisning och låt dig rotas i Ordets sanning.

Låt Guds Ord förvandla dig inifrån och ut medans du njuter av sommarvädret på hemmaplan! Du kan delta i den här distansbibelskolan oavsett var du befinner dig så länge du har tillgång till internet.

Våra bibellärare Linda och Gunnar Bergling m. fl. kommer att ge dig sin bästa undervisning inom temat ”Din identitet i Jesus: ÄLSKAD -KALLAD -UTVALD”. Under dessa dagar kommer du att få upptäcka din sanna identitet som Guds barn, rättfärdiggjord och godkänd i hans ögon. Du får fördjupa dig i din andliga kärleksrelation med Jesus och upptäcka vem du är och vad du har fått i honom.

Kursen innehåller 8 x ca 2 timmars undervisningspass, direktsänd flödesbön, kursmaterial i digital form (två digitala böcker, ”Inre bönen” på mp3, hemuppgifter) och diplom.

Datum: torsdag-fredag 4-5 juni och måndag-tisdag 8-9 juni ca kl 8.30-15.30 (lunchpaus mitt på dagen, exakt program skickas med bekräftelsebrevet när du har anmält dig).
Om den allmänna situation tillåter så ordnar vi en diplomutdelning för de som har möjlighet att åka till Kungsängen i samband med Mirakelkonferensen som äger rum den 11-19 juli, annars skickas diplomen hem med posten (vi följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer gällande samlingar).

Anmäl dig senast den 31 maj till [email protected] eller 08-588 840 00
Skriv ditt
– namn (för och efternamn)
– e-postadress
– postadress
– telefonnummer.
Du kommer att få ett bekräftelsebrev med mer info.

Kostnad: 1450 kr (inklusive kursmaterial och diplom)

Obs! On-line erbjudande: Du får ca 30%rabatt och betalar endast 950 kr  om du anmäler dig senast den 25 maj!  Betalning ska göras vid anmälan.
Avgiften kan betalas in på  Bankgiro: 549-7748 eller via Swish  123 056 90 46.  Viktigt att du meddelar ditt namn och ”sommarbibelskola” vid betalning.