Snart är det dags för Träningslinjens årskurs 3 elever att ha sin examen. I minst tre års tid har de ägnat sin tid, engagemang och sitt hjärta åt att komma närmare Jesus, lära känna honom mer och bli förvandlade genom Ordet och Anden. De har både fått ta emot helande och upprättelse för egen del, men också rustats för att kunna ge det vidare till andra. Det är en enorm förvandlinsgprocess som har ägt rum, från puppa till fjäril. Nu är de inne i sina sista skoldagar och har fullt upp med att förbereda för läsårets höjdpunkt: Mirakelkonferensen! Var och en av dem har fått delegerat ansvar för ett område under konferensveckan. Så det kommer att bli massor av tillfällen för lärande och för att se Guds storhet och övernaturliga lösningar i praktiska situationer.

Det kommer att bli en festlig diplomutdelning på söndag den 16 juli kl 10.30 i Gudstjänsten. Du är varmt välkommen att vara med -antingen på plats eller via live-sändning på internet!

En av de som har gått årskurs 3 i år är Linda Londén, som ni mötte här på hemsidan redan i höstas. Gud har gjort ett underbart verk i hennes liv. Idag är hon en strålande Guds kvinna som har helandetjänsten på sitt hjärta. Nedan kan du höra Lindas vittnesbörd från 2 år sedan, när hon gick ut årskurs 1 på träningslinjen. Jesus har ju gjort ännu mer sen dess, och nu är det nya spännande tider som ligger framför henne efter årskurs 3!