Du som har längtat efter att få höra lite mer från de som jobbar med bibelskolan och möta några livslevande elever som berättar om sin resa, kan nu få göra det!
Arkens Webb-tv kommer att sända flera program med fokus på bibelskolan. Möt härliga elever som delar med sig om hur de har vandrat tillsammans med Jesus och hur vardagen i bibelskolan ser ut. Sändningstiden är varje torsdag kl 19, och vi har även förbönstelefonen öppen kl 19-21.

Igår kväll sändes första avsnittet om bibelskolan, där Gun-Britt Bäck berättar om sin mognadsprocess. Hur hon hade längtan och ivern att få tjäna och ge till andra, men behövde först också få lära sig att ta emot för egen del. En viktig del av mognaden är att bli mer och mer beroende av den helige Ande och trygg i sin relation till Gud.

I gårdagens avsnitt möter du även programledaren Mette Eriksen som har gått två år i bibelskolan, samt rektor Linda Bergling och rektorsassistenten Petra Jäppinen.