Spännande nyheter från bibelskolan! Nu kan du få ett effektivt bibelskoleår som rustar dig till tjänst i Guds rike både praktiskt och andligt – med över 10 000 kr rabatt!

För första gången beviljar vi stipendier till de som ansöker till Träningslinjen. Utöver matnyttig och gedigen bibelundervisning som rustar dig till tjänst inom själavård, helande och evangelisation, får du en fantastisk möjlighet att lära dig och tränas inom olika praktiska uppgifter som kommer att vara till nytta i din tjänst för Gud.

Vi vill vara med och rusta dig som brinner för att sprida evangeliet om Jesus Kristus med tecken och under. Vi kommer också att ha en helt ny betoning och praktik inom evangelisation och att praktiskt träna dig i att leda människor till frälsning och in i Guds rike.

Under ditt stipendiatår kommer du att få massor av verktyg och träning som hjälper dig på ett praktiskt sätt att kliva in i din kallelse – Guds dröm för ditt liv!
Ditt liv kan göra skillnad, du behövs!

Läs mer om stipendium här >>

Och ansök här>>